Need taimsed toidud sisaldavad rohkem rauda kui liha!

Need taimsed toidud sisaldavad rohkem rauda kui liha!

BROKKOLI ehk SPARGELKAPAS
Brokkoli on täis rauda, K- ja C-vitamiini ning magneesiumi, mis kõik aitavad kehal rauda omandada.

LÄÄTSED
Läätsed sisaldavad peale raua ka kaaliumi ja proteiine.

LEHTKAPSAS
Kolmes tassis lehtkapsas on 3.6 mg rauda.
https://www.maheseemned.ee/…/m…/370-kale-/-borecole--scarlet

LEHTPEET
Ühes tassis (200g) lehtpeedis on 4mg rauda. Lisaks rauale on lehtpeedis A-,C- ja K-vitamiine.
https://www.maheseemned.ee/…/mahe-…/256-swiss-chard--rhubarb

PAK CHOI ehk HIINA LEHTKAPSAS
Tassi kohta on Hiina lehtkapsas 1.8mg rauda, lisaks mõnusasti A-vitamiini.
https://www.maheseemned.ee/…/309-cabbage--baby-pak-choi-whi…

KÜPSETATUD KARTUL
Üks küpsetatud kartul sisaldab rohkem rauda kui rusikasuurune kanaprae tükk. Serveeri juurde Kreeka jogurtit ja brokkolit.

SEESAMISEEMNED
1 teelusikas seesamiseemneid sisaldab 1.3 mg rauda. Puista seemneid salatile, kastmetesse, smuutidesse.

INDIA PÄHKEL
India pähklis on rohkem rauda kui teistes pähklites.

SOJAOAD
1 tass sojaubasid sisaldab 9mg rauda. Samuti on sojaoad heaks proteiiniallikaks. Eelista orgaanilisi sojaube, mis pole geneetiliselt muundatud.

KIKERHERNED
1 tass kikerherneid sisaldab 4.7mg rauda. Rösti neid näiteks oliiviõlis ning lisa veidi meresoola.

TUME SHOKOLAAD
Tumeda šokolaadi kasulikkus on ammu teada. See on hea nahale, hammastele, vähendab ärevust ning sisaldab palju rauda.

TOFU
Pool tassi tofut sisaldab 3mg rauda.

PUNASED OAD
Rikkalik kiudaine ja raua allikas.